Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Тарасов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Тарасов М. І. 
Дослідження беззіткнювального загасання діокотронних коливань у електронній плазмі / М. І. Тарасов, І. К. Тарасов // Укр. фіз. журн. - 2008. - 53, № 4. - С. 340-345. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено загасання діокотронних хвиль, збуджених у процесі проходження циліндричного розмитого за швидкостями пучка електронів у камері дрейфу. Досліджуване загасання спостережено після закінчення інжекції у електронній плазмі, що розпадається. Наведено результати експериментів, що вказують на беззіткнювальну природу загасання та оборотність цього процесу. Показано також, що залежно від початкової амплітуди діокотронних коливань, загасання відбувається як у лінійному, так і в нелінійному режимах. Крім того, наведено декілька графічних залежностей для низки параметрів загасання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.263

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарасов І. К. 
Формування і динаміка електронних структур у пучково-плазмових системах : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.08 / І. К. Тарасов; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2001. - 18 c. - укp.

Висвітлено питання накопичення та утримання охолодженої зарядженої електронної плазми у пучково-плазмових системах внаслідок інжекції розмитого за швидкостями пучка електронів у дрейфовий канал, що перебуває у поздовжньому однорідному магнітному полі. Для дослідження даних явищ застосовано загальновідомі у фізиці плазми пасивні та активні діагностичні методики. Це дозволило виявити явище формування електронних вихрових структур і провести дослідження їх динаміки у самоузгодженій електростатичній динамічній пастці у пучково-плазмових системах. Результати вивчення містять інформацію про накопичення та утримання охолодженої зарядженої плазми і можуть стати альтернативою відомим засобам одержання й утримання холодної плазми. Результати дослідження коливальних процесів можуть бути використані в області прискорювальної техніки під час розробки систем транспортування пучків заряджених частинок, систем фазування та фокусування, а також розробки технологічних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.24,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасов І. Ю. 
Маркетингова макросегментація вкладників банків / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 2. - С. 219-223. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено суть, рівні та критерії сегментації депозитного ринку. Проаналізовано динаміку й структуру обсягу вкладів у банківській системі в розрізі виділених сегментів, галузеві та регіональні аспекти сегментації вкладників банків. Розроблено рекомендації щодо використання одержаних результатів у маркетинговій діяльності банків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Попова Л. О. 
Банківська конкуренція на депозитному ринку: оцінка та вплив на маркетинговий механізм / Л. О. Попова, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2014. - № 8. - С. 292-297. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Актуальність теми дослідження визначається важливістю депозитних ресурсів банків як джерела фінансування національної економіки, особливо за кризових умов. Мета роботи - оцінка банківської конкуренції на депозитному ринку та її впливу на маркетинговий механізм. Проаналізовано динаміку ресурсної бази банків України в розрізі юридичних і фізичних осіб, акцент зроблено на причинах відтоку депозитів із банківської системи за умов кризи. Проведено оцінку розподілу коштів фізичних осіб за групами банків і валютами, зроблено висновок про його експоненціальний характер. Проаналізовано розподілення банків України за обсягом залучених строкових коштів фізичних осіб, виявлено певні закономірності в окремих групах. Визначено показники варіації депозитних ставок за класичними строковими депозитами найбільших банків як інструмент конкурентної боротьби. Окреслено роль оцінок надійності депозитів рейтинговими агенціями як орієнтирів вибору клієнтом банку за співвідношенням "дохідність-надійність". Систематизовано фактори, які зміцнюють конкурентну позиції більших і менших за розміром банків і мають бути враховані маркетинговим механізмом банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тарасов І. 
Українська Греко-Католицька Церква у США: історія і сьогодення / І. Тарасов. - Кам'янець-Подільський. - Київ : Зволейко Д. Г. : Свято-Успен. Києво-Печер. Лавра, 2015. - 132 c. - Бібліогр.: с. 128-132 - укp.

Висвітлено історичний шлях Української Греко-Католицької Церкви у Сполучених Штатах Америки від початку її існування до сьогодення. Проаналізовано відношення між УГКЦ та іншими конфесіями, зокрема з Римо-Католицькою та Православною Церквами. Оцінено сучасний стан УГКЦ у США з погляду православного дослідника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э377.109(7СПО=9УКР)-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стрюк А. М. 
Компетентність бакалавра інформатики з програмування [Електронний ресурс] / А. М. Стрюк, С. О. Семеріков, І. В. Тарасов // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2. - С. 91-108. - Бібліогр.: 25 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1225

На основі аналізу підходів щодо визначення професійних компетентностей фахівців з інформаційних технологій виокремлено компетентність бакалавра інформатики з програмування. З урахуванням галузевого стандарту вищої освіти з напряму підготовки 040302 «Інформатика» та Computing Curricula 2001 визначено зміст і структуру компетентності бакалавра інформатики з програмування. Спроектовано систему змістових модулів, що забезпечують її формування. Визначено внесок нормативних компетенцій бакалавра інформатики у формування компетентності з програмування. Запропоновано напрями формування компетентності з програмування, зокрема, у хмарноорієнтованому середовищі навчання.

На основе анализа подходов к определению профессиональных компетентностей специалистов в области информационных технологий выделена компетентность бакалавра информатики в программировании. С учетом отраслевого стандарта высшего образования по направлению подготовки 040302 «Информатика» и Computing Curricula 2001 определены содержание и структура компетентности бакалавра информатики по программированию. Спроектирована система содержательных модулей, обеспечивающих ее формирование. Определен вклад нормативных компетенций бакалавра информатики в формирование компетентности по программированию. Предложены направления формирования компетентности по программированию, в частности, в облачноориентированной среде обучения.

Based on the analysis of approaches to the definition of professional competencies of IT students the competence in programming of bachelor of informatics is proposed. Due to the standard of training in 040302 “Informatics” and Computing Curricula 2001 it was defined the content and structure of the competence in programming of bachelor of informatics. The system of content modules providing its formation was designed. The contribution of regulatory competencies of bachelor of informatics in the formation of competence in programming is defined. The directions of formation of competence in programming in the cloudy-oriented learning environment are proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косова Т. Д. 
Пруденційний механізм конкурентної політики на депозитному ринку / Т. Д. Косова, І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 6. - С. 94-99. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Запропоновано авторську дефініцію пруденційного механізму конкурентної політики на депозитному ринку з позицій інституціонального підходу. Визначено специфіку фінансових корпорацій як учасників депозитного ринку. Формалізовано механізм функціонування та пруденційного регулювання основних суб'єктів надання послуг на депозитному ринку України: депозитних корпорацій, кредитних спілок, страхових компаній, пенсійних фондів, інститутів спільного інвестування; визначено характер їх фінансових зобовіязань, специфіку фінансових активів, особливості механізму управління активами. Окреслено перспективи розвитку пруденційного механізму конкурентної політики на депозитному ринку за умов вступу України є ЄС в частині створення мегарегулятора та впровадження міжнародних стандартів, основними цілями яких є підтримка інтересів і захист прав споживачів послуг депозитного ринку; розробка нових стандартів ризик-орієнтованого пруденційного нагляду; забезпечення "прозорості" депозитного ринку та звітування за результатами його функціонування відповідно до міжнародних стандартів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Косова Т. Д. 
Депозитний ринок: механізми конкурентної політики та пруденційного регулювання фінансово-банківських установ : монографія / Т. Д. Косова, І. Ю. Тарасов; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2016. - 292 c. - Бібліогр.: с. 255-291 - укp.

Визначено зміст конкурентної політики й особливості її механізмів. Надано характеристику сегменту депозитного ринку та його значенню для розвитку національної економіки. Обгрунтовано концепцію удосконалення механізмів конкурентної політики на депозитному ринку. Визначено напрями реформування пруденційного механізму конкурентної політики на депозиному ринку за умов вступу до ЄС. Розроблено методичні рекомендації з удосконалення маркетингового механізму конкурентної політики на депозитному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування : монографія / Є. В. Ромат, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2018. - 207 c. - Бібліогр.: с. 183-192 - укp.

Розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку продуктів швидкого приготування за сучасних економічних умов. Здійснено моніторинг стану та тенденцій розвитку ринку продуктів швидкого приготування. Розроблено теоретичні засади сегментування цього ринку, ураховуючи особливості даного типу продукції. Досліджено концептуальні засади застосування маркетингових технологій позиціювання та брендингу. Розроблено методологію управління маркетингом підприємства на ринку продуктів швидкого приготування. Проаналізовано специфіку маркетингового бюджетування на ринку продуктів швидкого приготування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 + У9(4УКР)421.51-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тарасов І. В. 
Економетрика : навч. посіб. / І. В. Тарасов; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв : НУК, 2019. - 150, [3] c. - Бібліогр.: с. 150 - укp.

Викладено теоретичні основи економетричних досліджень та їх застосування у відповідному напрямку економіко-математичного моделювання. Розглянуто методи розрахунку практичних задач з економетрики. Окреслено особливості застосування економетричних моделей і прийняття на їх основі управлінських рішень. Охарактеризовано економетрику як науку, що вивчає конкретні кількісні закономірності і взаємозв’язки економічних об'єктів і процесів за допомогою математичних і математико-статистичних методів і моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611.02 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Прядко О. М. 
Маркетингове тестування виведення на ринок нових харчових продуктів (мафінів) / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 372-378. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виведення будь-якого нового інноваційного товару на ринок вимагає певних дій маркетингової спрямованості. Першим етапом цих дій повинно бути дослідження споживачів, їх намірів та очікувань, адже саме споживачі, їх зацікавленість у новому товарі та задоволення від його використання стануть запорукою його ринкового успіху та економічною складовою ефективності виробника. Саме це дослідження дозволить у подальшому розробити весь комплекс маркетингових дій. Досліджено маркетинг інновацій як інструменту успішного просування на вітчизняний ринок інноваційного харчового продукту, а саме: мафінів підвищеної харчової цінності з додаванням маси (насіння соняшника) для формування. Розглянуто проблеми, що повіязані із дослідженням теоретико-методологічних і прикладних аспектів маркетингу інновацій. Наведено алгоритм дій, спрямованих на маркетингове дослідження (тестування) потенційних споживачів нового харчового продукту, що передує його виведенню на регіональний ринок м. Харкова та області. Виявлено споживче ставлення до групи харчових продуктів - мафінів - перспектив сприйняття його нового різновиду. Проведено маркетингове дослідження щодо визначення потреби регіонального ринку м. Харкова у мафінах підвищеної харчової цінності. Здійснено власне пошукове дослідження методами тестування та опитування. Для дослідження ринку споживачів мафінів м. Харкова розроблено анкету, що складалася із 12 взаємоповіязаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Вибіркова сукупність склала 402 респонденти. Розроблено рекомендації щодо виведення цієї продукції на регіональний ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колект. монографія / О. Ф. Аксьонова, О. В. Александров, О. П. Афанас'єва, Д. В. Білий, В. С. Володавчик, Л. В. Газзаві-Рогожина, Н. І. Гіренко, С. М. Губський, А. В. Глущенко, І. М. Гурікова, В. Ф. Дрель, В. В. Євлаш, С. У. Еркебаева, О. В. Жегус, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, С. О. Каплун, О. В. Коновалова, С. М. Кот, Д. П. Крамаренко, Т. А. Лазарєва, М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко, А. І. Маринін, І. Є. Морозов, Н. В. Мурликіна, М. О. Науменко, К. С. Олініченко, С. О. Павленко, В. М. Пасічний, О. В. Петренко, І. С. Пілюгіна, В. О. Потапов, О. М. Прядко, Н. Л. Савицька, Г. І. Сєногонова, Л. І. Сєногонова, Д. П. Семенюк, О. В. Суліма, І. Ю. Тарасов, О. А. Товма, Л. Ф. Товма, Д. О. Торяник, А. І. Українець, О. І. Упатова, Б. М. Хамитова, І. В. Цихановська, М. М. Цуркан, О. Д. Черкашин, Д. А. Шведюк, А. У. Шингисов, Н. В. Шматченко, Є. М. Якушенко; ред.: В. В. Євлаш, В. О. Потапов, Н. Л. Савицька, Л. Ф. Товма; Національна академія Національної гвардії України, Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків : НА НГУ, 2020. - 636 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

У контексті інноваційного підходу розкрито ключові тренди енергоефективного виробництва, зберігання продуктів повноцінного харчування, а також маркетингових технологій формування та розвитку сучасного ринку. Окремо приділено увагу міждисциплінарним дослідженням за проектом "Наука для армії", реалізованим учасниками освітньо-науково-виробничого кластеру "Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технологій, енергоефективної переробки та маркетингу", створеного на базі Харківського державного університету харчування та торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л8/9 + У9(4УКР)306.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Прядко О. М. 
Маркетингове предтестування виведення на ринок інноваційного харчового продукту антианемічного спрямування / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 482-487. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано, систематизовано й узагальнено наукові праці вчених; розглянуто проблеми, що пов'язані із дослідженням теоретико-методологічних і прикладних аспектів маркетингу інновацій. Мета роботи - дослідження сучасного стану регіонального ринку бісквітних напівфабрикатів і визначення ринкових перспектив нового інноваційного харчового продукту антианемічного спрямування. Обгрунтовано, що в умовах світової пандемії COVID-19 гостро постає питання здорового й оздоровчого харчування як засобу підтримки імунітету та підвищення можливостей організму людини щодо спротиву коронавірусу. Наявність хронічних захворювань здатна значно знижувати імунітет людини та, як наслідок, підвищує потенційну можливість захворювання. Наведено основні напрями реалізації оздоровчого харчування. Для досягнення поставленої мети здійснено власне пошукове дослідження методами тестування й опитування. Для дослідження ринку потенційних споживачів розроблено анкету, що складалася із 13 взаємопов'язаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Вибіркова сукупність склала 300 респондентів. Виявлено споживче ставлення до групи харчових продуктів - бісквітні напівфабрикати з додаванням дієтичної добавки гемового заліза - і перспектив сприйняття його нового різновиду. За результатами дослідження виділено найбільш значущі індикатори якості продукції. Виявлено певні тенденції на ринку бісквітних напівфабрикатів. Запропоновано комплекс дій маркетингового стратегічного спрямування для підвищення ринкової перспективи нового інноваційного харчового продукту. Розроблено рекомендації щодо виведення цієї продукції на регіональний ринок, обгрунтовано його ринкову та споживчу актуальність під час пандемії COVID-19.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Прядко О. М. 
Нова збита десертна продукція: маркетинговий погляд на споживчий аспект / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2022. - № 3. - С. 119-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано, систематизовано й узагальнено наукові праці учених, розглянуто проблеми, що пов'язані із дослідженням теоретико-методологічних і прикладних аспектів просування нової інноваційної харчової продукції на ринок. Досліджено перспективи просування на регіональний ринок підприємств ресторанного господарства нового збитого десерту, типу самбук, з додаванням сучасної добавки "Нутріо-гем", яка проявляє широкий спектр дії: антиоксидантні, сорбційні, бактеріостатичні, комплексоутворюючі, емульгуючі, вологоутримуючі, вологозв'язуючі, стабілізуючі, структуроутворюючі властивості. Обгрунтовано, що в умовах наслідків світової пандемії та бойових дій в Україні гостро постає питання здорового й оздоровчого харчування як засобу підтримки імунітету та підвищення можливостей організму людини протистояти негативному впливу оточуючого середовища. Для виявлення потенційного попиту на інноваційний товар і його можливе сприйняття потенційними споживачами було проведено маркетингове дослідження у вигляді опитування респондентів з використанням платформи Google Forms. Мета роботи - вивчення потреб покупців; аналіз відповідності характеристик продукту їх вимогам; вибір сегментів ринку для нової страви. Для проведення цієї роботи було розроблено анкету, що складалася із взаємопов'язаних, поставлених у логічній послідовності питань. Обсяг вибірки склав 303 особи. Часовий термін дослідження: листопад - грудень 2021 р. Проведена робота дозволила розробити рекомендації щодо виведення цієї продукції на регіональний ринок та обгрунтувати його ринкову та споживчу актуальність у сучасних умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36 в811 + Л996.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського